کارنیوال | مجله تفریحی و سرگرمی

بیوگرافی کیهان ملکی

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۳۷ ب.ظ

بیوگرافی کیهان ملکی

بیوگرافی کیهان ملکی

کیهان ملکی متولد سال 1347 در تهران است او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او مدرک کارشناسی نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی دارد. او اصلاتا آذربایجانی است و اهل تبریز است.

شروع بازیگری

در سال 1357 و در سن 10 سالگی بازی در تئاتر را شروع کرد. در سال 1372 در یک نقش کوتاه در فیلم پروانه بزرگ به کارگردانی خسرو شجاعی فعالیت هنری را شروع کرد و پس از آن در مجموعه نوروز 93 حضور پیدا کرد و در این مجموعه نویسندگی چند آیتم را هم به عهده داشت.

بیوگرافی کیهان ملکی

بازی در سریال روزگار جوانی

بازی او در سریال روزگار جوانی در سال 1377 باعث شد که شناخته شود. داستان این سریال در مورد زندگی چند جوان بود که برای تحصیل به تهران آمده بودند و خانه ای را اجاره کرده بودند که در هر قسمت از سریال، ماجرای جالبی برای یکی از این شخصیت ها پیش می آمد.

حضور در سینما

او در سینما هم حضور پیدا کرده است. در فیلم معجزه خنده و مرد بارانی شاهد بازی زیبایی از کیهان ملکی بودیم.

بیوگرافی کیهان ملکی

ازدواج کیهان ملکی و همسرش

او متاهل است و دختری به نام ژرفا دارد. او در مورد دخترش می گوید: “مهم‌ترین انگیزه‌ ام برای زندگی ژرفاست به همه وجود دخترم می‌ بالم؛ دخترم کتاب خوان است و سواد بالایی در حوزه ادبیات و بخش نوشتن دارد. “

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی